tirsdag 11. november 2008

Dag 1...

Morgen kos ved pc`n....

4 kommentarer:

Haust sa...

Woho, første kommentar i dagbok-bloggen din! :D

Klart eg ikkje blir sur for at du òg startar eit år med foto, det er jo berre kjempekjekt!

Eg legg berre 365-bileta mine på flickr-kontoen min, og så har eg laga eit eige sett der eg samlar dei. Eg må nok kjøpe pro-konto etterkvart som kontoen fyllest opp (begrensa lagringskapasitet no når eg har gratis konto).

Lykke til, gler meg til å fylgje prosjektet ditt! :)

Vibeke sa...

Gleder meg til å følge deg både her og der :o)
Klem fra Vibeke.

Fjordheim sa...

Det blir spennende å følge denne.
Lykke til :)

Nunne sa...

Jaj, vi heng med, uanset hvor mange blogger du lager. Det er fordi vi syns du er koselig og har mye å bidra med i denne bloggverden. Så jeg sier GRATULERE MED NY DAGBOKBLOGG! Gleda meg.