søndag 30. november 2008

Dag 20.....

1. i advent i dag......

3 kommentarer:

Anika Karen sa...

for ett fint bilde mamma! :D

Anonym sa...

Hei! Likte treadventstaken din. Greit og ærlig innlegg om jula, Anna Lisa :-) Jeg liker heller ikke stresset, matrialismen og "krava" til perfekt jul. Men lager til slik jeg liker det. Jeg har faktisk aldri brydd meg så mye om hva blader og reklamen sier. Derfor får jeg heller ikke panikk, selv om jeg glemte adventstjerna og lysestaken hos besta i helga. (Og vi skal ikke dit igjen før 19.12). Pytt,pytt, tenner koselige lykter i stedet og koser oss med baking av julmenn pg pepperkaker i adventstida. Dyre julegaver blir det heller ikke i år.Klem fra Kristin:-D

frida sa...

Ég á eftir að finna aðventuljósið mitt inni í geymslu.... Ætli það verði nokkuð fyrr en næstu helgi.

Það er mjög flott hjá þér að hafa það í þessum glugga, það passar svo vel :)

Kveðja, Fríða Björk