mandag 15. desember 2008

Dag 35....

Eg har laga julepynt.....

5 kommentarer:

Miamor sa...

Kvar dag.nytt innlegg .du er trofast du Anna Lisa!! har du vært i gravferd også..ellerblir det litt langt kanskje nå før jul??? Tenker du er der i tankane!!

her tar vi livet som det kommer og koser oss..litt gaver skl sendes til sunnmøre, men vi er så mange at vi bruker ikkje mykje!

ha ei god veke min venn :)

Anika Karen sa...

gleda meg til å lage sann!:)

Brit. (lille meg) sa...

Så flink du er! Det hjertet var nydelig!
Takk for mange hyggelige hilsener til meg!
Ønsker deg ei god uke!:)

Jorunn sa...

kjempefint hjerte!! liker så godt denne bildedagboka di. alltid så koselig å titte inn til deg! god natt min venn! tenner lys for deg og tenker på deg!
klem i natten

Anonym sa...

þetta er fallegt skraut ég geri svona fyrir næstu jól góð hugmynd.
Klem mamma.